KIDS IN LOVE

Låt från mitt favvoband (kom fram till det idag, alltså att det är mitt favvoband). Vet egentligen ingenting om bandet eller så, gillar bara musiken! Mayday Parade heter dom för er som är nyfikna. En väldigt bra låt som dom gjort som inte riktigt är i stil med deras andra låtar är ' I swear this time i mean it '. Väldigt bra faktiskt!

Andra låtar jag lyssnar mycket på nu:

Give me everything - Pitbull feat. Ne-Yo, Afrojack & Nayer
You make me feel...-feat. Sabi - Cobra starship
Moves like jagger - Maroon 5
Tonight Tonight - Hot chelle rae
It girl - Jason Derülo
Superman - Joe Brooks
Party in my head - September
Man in the mirror (cover) - James Morrison
You make it real - James Morrison
If i was you (omg) - Far east moment, Snoop Dogg
Stereo heart - Gym Class Heroes
Where them girls at - David Guetta, Nicki Menaj, Flo Rida
That should be me - Justin Bieber

Skulle kunna skriva många fler haha, men om ni bara tänker lyssna på en låt som jag tipsat om, så lyssna på Superman av Joe brooks eller Man in the mirror av James Morrison, riktiga guldkorn!


Blommor i Santorini, fanns överallt!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: agneees

jättebra låtar jackie :D haha bara att dom heter far east movement ;) hihi ^^ PÖSS på dig gullegull :D <33

2011-08-23 @ 11:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0